Om mig

jag heter christopher men kallas coffe jag tränar brottning paddling jonglering akrobatik trampolin och klätring på fritiden. jag är medlem i värnamo brottarklubb och värnamo frisksportklubb OBS GÅ IN PÅ http://anuset.edu.glogster.com/edit/coffe-special/!!!!

onsdag 22 februari 2012

hej idag har jag varit i köket för det mesta och diskat och gjort hamburgare men jag har också varit i matsalen och där har jag torkat bord bytt sopor och sopat och sånt i dag var det ganska chill inte lika stressigt som i måndags.

1 kommentar:

  1. Hej Coffe!
    Kul att läsa om dina dagar på Burger King. jag vill ge dig några tips på hur du skriver dina inlägg. Tänk på att inte göra så långa meningar. Du ska alltid ha stor bokstav i början på meningen och på namn.
    Kolla med dem om du får lägga till någon bild om du kan.
    Vi ses/Maria

    SvaraRadera