Om mig

jag heter christopher men kallas coffe jag tränar brottning paddling jonglering akrobatik trampolin och klätring på fritiden. jag är medlem i värnamo brottarklubb och värnamo frisksportklubb OBS GÅ IN PÅ http://anuset.edu.glogster.com/edit/coffe-special/!!!!

måndag 20 februari 2012

i dag var det första dagen på burger king. det var kul och intressant och jag lärde mig lite om att städa och vad grejerna fins i frysen och kylen och personalen var trevlig och så. men det var mycket mer stressande vid lunchen än jag trodde. men jag tyckte att det mesta gick bra tycker jag i alla fall.

1 kommentar:

  1. Hej! Städa? Är det jätteviktigt på Burger King? Så klart vi vill ju handla fräsch mat. Blir nyfiken. Blogga gärna mer om det hur rutinen är och hur viktigt det är.

    Någon bild/bilder kanske som ex på vad du gör? Om det är ok för dem såklart.

    Du leta lite efter hur de använder dator, IT, internet på Burger King och blogga om det sedan.

    Ser fram emot att läsa mer om vad du upplever under veckan.

    Ett litet men superviktigt tips. Se över stavningen. Tänk på stor bokstav i början av varje mening. Bloggen kan ju läsas av vem som helst.

    Vi hörs / N

    SvaraRadera